FAQ
1. Veel gestelde vragen
Wil je jouw bestelling (gedeeltelijk) retourneren? Dat kan! Retourneren kan gemakkelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket. Je kunt kiezen voor een creditering van je betaling, mits de producten compleet en onbeschadigd retour komen in de originele verpakking. Bekijk de voorwaarden en hoe het werkt op onze retourpagina.
Ruilen is geen enkel probleem! Alleen bij het verwerken van je retour gaan wij standaard over tot het crediteren van je betaling. Als je een andere maat wenst te ontvangen dan verzoeken wij je vriendelijk om een nieuwe bestelling in te schieten. Jij hebt hierdoor de nieuwe maat of een ander artikel veelal sneller in huis!
Heb je een verkeerde maat besteld? Stuur dan je bestelling retour en bestel de juiste maat via de webshop. Als er spoed bij is, mail ons dan op [email protected] zodat we kunnen overleggen wat de mogelijkheden zijn.
Wij hebben geen winkel maar je kunt de schoenen wel afhalen bij ons magazijn in Nijverdal. Wil je de schoenen komen afhalen? Doe ons dan even bericht op [email protected] en dan stemmen we samen een tijd af dat je jouw bestelling kunt komen ophalen.
Wij hebben geen winkel, maar wel een magazijn waar passen mogelijk is. Wil je passen? Doe ons dan een bericht op [email protected] om een pasafspraak te maken.
Wij zijn zowel telefonisch als per mail bereikbaar. Van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 9:00 en 17:00 en per mail op [email protected]. Wij trachten je vraag altijd zo snel mogelijk te beantwoorden.
Wij verzenden middels PostNL en DHL. Je kunt de levertijden zien bij de producten. Tijdens de feestdagen blijft onze webwinkel geopend. Bestellingen die geplaatst worden op deze dagen worden alleen niet verzonden. Wij zullen jouw bestelling na de feestdagen zo snel mogelijk verzenden. Meer informatie over verzenden? Bekijk meer informatie over verzenden.
Na je bestelling en het van onze kant uit verzenden van het pakket ontvang je een track & trace code van ons waarmee je de verzending kunt volgen.
Wij versturen ook naar België. Voor bestellingen naar naar België vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van €6,95 (incl. BTW). Bestel je boven een bedrag van €200? Dan versturen wij je pakket gratis.
Bij onze producten zie je backorder staan. Dit geeft aan dat wij het product niet op voorraad hebben maar wij deze voor je gaan bestellen bij onze leverancier(s). De levertijd verschilt per product en daarom adviseren we je om de levertijd die bij het product staat aangegeven aan te houden. Mocht er een langere levertijd zitten op het product dan zullen wij contact met je opnemen.